مهندس پیرامون: جاده ورودی مسجدسلیمان آماده بهره برداری است

 مهندس پيرامون: جاده ورودی مسجدسلیمان آماده بهره برداری است

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از اتمام عملیات احداث و تعریض جاده ورودی این شهر بعنوان یکی از پروژه های عمرانی و عام المنفعه این شرکت خبرداد .

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مهندس ابراهیم پیرامون با اعلام این خبر افزود : عملیات راهسازی و نصب علایم ایمنی این مسیر خاتمه یافته و پروژه مذکور از تاریخ سوم آبانماه در مرحله ی تحویل موقت قرار دارد .

وی اظهار داشت : این پروژه در مدت زمان ۱۴ماه و با صرف هزینه ای بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال توسط امور مهندسی و ساختمان این شرکت اجرا شده است .

وی در خصوص مشخصات فنی مسیر احداثی گفت : این پروژه دارای ۳۳۲۷ متر طول و ۱۰ متر عرض می باشد که برای اجرای آن ۵۵۰۰۰۰متر مکعب عملیات خاکبرداری و خاکریزی ، ۲۰۰۰۰ متر مکعب لایه اساس و زیر اساس اجرا شده است .

مهندس پیرامون افزود : ۴۰۰۰۰ متر مربع آسفالت به ضخامت ۱۳سانتی متر ، احداث ۱۲ دستگاه پل به همراه خط کشی ، نصب گارد ریل و علایم راهنمایی و رانندگی ازدیگر مشخصات فنی این پروژه عمرانی و عام المنفعه می باشد .

این مقام مسئول در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ادامه داد : با بهره برداری از این پروژه مسیر رفت وبرگشت ورودی شهر تا بعد از امامزاده بی بی بتول به صورت مجزا از یکدیگر بوده که این کار علاوه بر افزایش ایمنی مسافرت شهروندان موجب افزایش سرعت خودروها وکاهش زمان سفر نیز خواهد شد.

وی هدف از اجرای این پروژه را ایمن سازی مسافرت های برون شهری و جلوگیری از سوانح و تلفات جاده ای عنوان کرد و گفت : طبق بررسی ها و مطالعات کارشناسان علم ترافیک و ترابری ، مبادی ورودی و خروجی شهرها همیشه جزو نقاط حادثه خیز و پرسانحه قرار دارند .

وی تصریح کرد :  به همین منظور این شرکت که گسترش خدمات عمومی پس از انجام وظایف محوله تولید را در سرلوحه ی امورات خود قرار داده پروژه ی مذکور را اجرا و آنرا به عنوان خدمتی بی منت از سوی صنعت خدمتگزار نفت به عموم شهروندان تقدیم می نماید .

  

درباره نویسنده

1733مطلب نوشته است .

۱۱ Comments on “مهندس پیرامون: جاده ورودی مسجدسلیمان آماده بهره برداری است”

  • احمدی wrote on 6 آذر, 1392, 14:13

    خدا قوت….

  • مراد بختیاری wrote on 6 آذر, 1392, 16:48

    دست آقای مهندس پیرامون و همه ی کسانیکه در این پروژه زحمت کشیده اند و نقشی داشتند درد نکند و خداوند به ایشان اجر خیر عطا بفرماید اما مسجدسلیمان بیش از اینها به گردن کشور و مجموعه ی نفت حق دارد شهری که همه ی هستی خود را تقدیم مملکت کرده بیش از این باید مورد توجه قرار گیرد شهری که هنوز دارد روزانه دهها هزار بشکه نفت تولید میکند تا کنون یک جاده درست و مطمئن نداشته اونوقت مثلا اصفهان ببینید چند اتوبان برون شهری دارد یا شیراز و آذرباییجان و زنجان و قم  ، اینها با کدام اقتصاد باید صاحب راه های مطلوب و ایمن باشند با عوارض فروش گز و سوهان و چاقو مگر میشود اتوبان ساخت ، اما شما ببینید صد کیلومتر جاده اهواز مسجدسلیمان یا اهواز آبادان و دیگر شهرهای خوزستان به چه صورت است و سالانه چقدر کشته و مجروح میدهد ما خیلی ساده میگوییم کشته و مجروح و میگذریم اما باید توجه کنیم وقتی یک پدر یا مادر در این راهها جان میبازد آن خانواده از هم میپاشد و مسیر زندگی خانواده عوض میشود یا کشته شدن یک جوان در این جاده ها چه بلایی بر سر پدر و مادر او می آورد – چقدر خوب بود آقای مهندس این جمله آخر را حذف میکرد !!  

  • ali wrote on 6 آذر, 1392, 17:27

    اگر شرکت نفت نباشه فاتحه شهر خونده هست،البته آدماى دلسوز توى نفت کم هستند خدا زیادشون کنه و کمکشون کنه که به شهر کمک کنند،دستشون درد نکنه

  • منتقد wrote on 6 آذر, 1392, 17:44

    با سلام تا برادران با ایمانی همانند دکتر جلیلی و مهندس منوچهر بارانی داریم باید خدا را شاکر باشیم

  • مسجدسلیمانی wrote on 6 آذر, 1392, 18:12

    وی در خصوص مشخصات فنی مسیر احداثی گفت : این پروژه دارای ۳۳۲۷ متر طول و ۱۰ متر عرض می باشد
    —-
    چرا میگید ۳۳۲۷ ؟! طول جاده را با کیلومتر حساب میکنند نه با متر!
    شاید خجالت کشیدید بگید ۳ کیلومتر!!
    ۱۴ ماه زمان برای فقط ۳ کیلومتر خجالت هم داره.

    برای اصفهانیها میخوان ۶۵ کیلومتر تونل بزرگ انتقال آب در دل کوه حفر کنند(از درآمد نفت) اما برای مسجدسلیمان با ۱۰۵ سال تولید نفت و ثروت برای مملکت ۳ کیلومتر جاده باید ۱۴ ماه طول بکشه و ده ها تصادف منجر به خسارت جانی مالی بوجود بیاد.

    این جاده فعلی باید تا شوشتر و اهواز ۴ خطه بشه و نباید به امید جاده ی جدید مسجدسلیمان-اهواز ماند که معلوم نیست ساختش چند قرن طول خواهد کشید .
    اگر هر ۳ کیلومتر ۱۴ ماه طول بکشه جاده جدید تا اهواز ۱۱۵ کیلومتر تقسیم بر ۳ میشه ۳۸
    ۳۸ ضربدر ۱۴ ماه میشه ۵۳۲ ماه !
    ۵۳۲ تقسیم بر ۱۲ ماه میشه ۴۴ سال!
    یعنی ۴۴ سال دیگه جاده جدید اهواز تمام خواهد شد (؟!)

  • علی رضا wrote on 7 آذر, 1392, 21:26

    اگه خدایی دکتر جلیلی گیر نمداد شاید برای ۲۲بهمن سال ۱۴۹۲ آماده اش می کردن ..

  • مهدی wrote on 8 آذر, 1392, 10:57

    مهندس پیرامون ممنون خدایی آقایون تا حالا یک کار تو این شهر انجام دادند؟ خوب شد مسولین شرکت نفت گوش به اقای x نگرفتن تا یکی از حضرات مدیر بشه. این آقای x فقط دنبال اینه که کیو کجا بذاره …

  • ali wrote on 8 آذر, 1392, 17:13

    جاده قبل از اینکه نماینده آن تذکر را بده آماده شده بود علت تاخیر توى راه اندازى عملیات تکمیلى راه و شهرسازى بود،اگر بقیه  تذکرات نماینده هم بر اساس اطلاعات نادرست باشه خدا به شهر رحم کنه،بهتره نماینده محترم تجدید نظرى در کانالهاى ارتباطى و کارشناسى شان بعمل بیارند و در هر مشکلى از افراد آگاه، امین و کارشناس و عاقل استفاده کنند،

  • کشتاسو ال محمدی wrote on 9 آذر, 1392, 11:19

    مسجدسلیمانی سلام.
    معلومه که نفست زجا گرم ایا. متر به کیلومتر اگوی حتما پیله هم به میلیارد اشماری. ولی عزیزجان بدان که واحد تو سیتم متریک برا طول متره. تازه هرچه واحد کوچکتر باشه دقت عمل بیشتر را میرساند. حتما عرض را هم باید مینوشت ۱٫/ کیلومتر. خودت مثال خوبی زدی گفتی اصفهان . باید چهار خطه بشه برمنکرش لعنت. ولی ببین وظیفه کیه که این کارها را انجام بده؟ بودجه را کی میگیره؟ آیا شرکت نفت ؟ شرکت نفت خارج از وظیفه ذاتی خودش این کارا را انجام داده. در اصل باید آقایون از بالا بودجه بگیرن و ادارات متولی کارها را انجام بدن؟ ولی بودجه گرفتن یک معما شده و ادارات متولی هم که فقط …….و این شرکت نفته که ضمن اینکه کار خودشو انجام میده جور کارهای دیگران را هم داره میکشه. البته خدمت به مردم همیشه افتخاره حتی اگه بدترین الفاظ هم گفته بشه. ما اینو هنوز نمیدونیم که تو این بی پولی همین مهندس پیرامون بود که خودشو زیر سوال برد و با وجود اینکه از تهران دستور توقف تمام تعهدها را به دلیل مشکلات مالی داده بودند. با وجود اینکه غیر بومی بودند. ولی بسیار بهتر از برخی بومیهای خودمان عمل کردند. و کار را تمام کردند. ما ممنونشیم.

  • کشتاسو محمدی wrote on 9 آذر, 1392, 18:20

    آقا علیرضا قبل از اینکه دکتر تذکر بده. جاده آماده بود. فقط آخرش راباید اداره راه آماده کنه که هنوز آماده نشده. ضمنا پیشنهاد میشه شرکت نفت دیگه به کارهای خودش تولید نفت بپردازه. تا دیکه اخطار و تذکر نگیره. بودجه را آقایون از بالا بگیرن و کار انجام بدن. محض اطلاع این پروژه هایی که نفت انجام داده از بودجه های عملیاتیش بوده. ۲درصد معروف نفت مستقیم به ادارات مربوطه واریز میشه.

  • کشتاسو محمدی wrote on 9 آذر, 1392, 18:26

    منتقد چه منتقدی که تعریف میکنه. اتفاقا دو نفری که اسم بردی هیچ نقشی نداشتند و ندارن. بازم بگی مدیر مالی یه حرفیه.

نوشتن دیدگاه

كاربرگرامي: دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید مديريت سایت منتشرخواهد شد/ پیام هایی که حاوی تهمت، افترا، توهين و به استهزاء گرفتن ديگران باشد منتشر نخواهد شد/ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد همچنين پيام هاي تكراري منتشر نخواهد شد.


تمام حقوق این سایت برای � 2014 باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان. محفوظ است.
طراحي شده توسط حسن كريمي